Záruka - matrace

Záruka na zboží až 10 let

Záruka na zboží až 10 let se vztahu na jádro matrace. Běžnou typickou závadou jádra matrace jsou třeba proleženiny, kdy se Vám vytvoří důlek.
Je třeba ale dbát pokynům prodejce ohledně hmotnosti postavy. Pokud si na matraci pro maximální hmotnost 90 kg bude lehat osoba s hmotností 150 kg, pak se záruka na jádro matrace vztahovat nebude.
Záruka na potah matrace je běžně v rozmezí 2 - 3 let, v závislosti na produktu, který si zakoupíte. Informaci o délce záruky najdete vždy v popisu dané matrace.
Záruku nemůžete uplatnit v případě, že dojde k poškození vlivem vnějšího zásahu nebo špatným užíváním a nedodržováním pokynů uvedeným výrobcem.


Záruka nejnižší ceny

Máme záruku nejnižší ceny. V praxi to znamená, že pokud naleznete někde na internetu či v kamenné prodejně identický produkt v nižší hodnotě, než jaká je uvedena na našich stránkách, zašlete nám odkaz a my Vám upravíme cenu tak, aby jsme splnili záruku nejnižší ceny. Tato změna ceny je možná pouze při nalezení přesně stejného typu a provedení matrace a cena musí být NIŽŠÍ než cena uvedená na našich stránkách.
Rovněž musí být toto zboží konkurenčním prodejcem být skutečně prodáváno. Často dochází k tomu, že prodejce opomene odstranit ze svých stránek odkaz na akční zboží a nechá jej tam, i když zboží již dávno akční není. Následně dochází k tomu, že sice na svých stránkách zboží za nízkou cenu nabízí, ale není schopen je dodat.


Záruka vrácení peněz

Pokud se do 14 dnů rozhodnete matraci vrátit (musí samozřejmě splňovat podmínky zveřejněné v Obchodních podmínkách ), zaručujeme Vám bezproblémové vrácení Vašich peněz v nejkratším možném termínu.


Záruka rychlé dopravy

Garantujeme termín expedice - za zpoždění zaplatíme!
Termíny uvedené na našich stránkách jsou závazné. Pokud nebude zboží expedováno v termínu, poskytneme Vám slevu z objednávky. A to 1% z ceny zboží za každý den prodlení.*
V případě platby na dobírku Vám slevu odečteme z doběrečného, v případě platby předem či kartou Vám peníze pošleme zpět na Váš účet.
Pokud nebude v našich možnostech Vám zboží dodat(např. skončí výroba daného produktu), je naší povinností neprodleně Vás informovat a jako omluvu Vám poslat dárek.
Termíny „Skladem“: Expedice 13 pracovní dny následující po dni kdy jsme přijali objednávku.
Ve chvíli, kdy zboží opustí náš sklad, zákazník obdrží informační e-mail a přepravní služba doručí zboží do 23 pracovních dnů. V případě jakýchkoliv potíží - pozdní dodání, nevhodné chování přepravce atd. nás okamžitě informujte, abychom mohli sjednat nápravu. Pokud by zboží bylo v okamžiku převzetí poškozeno, nepřebírejte jej a popište závadu do protokolu! Později již nelze mechanické poškození způsobené dopravcem reklamovat.

*cena zboží je cena zboží po případné slevě.